
آموزش حذف OneDrive در ویندوز ۱۰

آموزش حذف OneDrive در ویندوز ۱۰
Microsoft OneDrive یکی از اپلیکیشنهای مایکروسافت است که به طور پیشفرض در ویندوز ۱۰ نصب میباشد. همانطور که میدانید واندرایو یک فضای ابری و امن برای ذخیره اطلاعات در اختیار شما قرار میدهد. از سرویسهای مشابه OneDrive، میتوان به Google Drive، Dropbox و … اشاره کرد. اگر شما از این سرویسها یا برنامههای مشابه استفاده میکنید و نیازی به OneDrive ندارید، میتوانید آن را غیرفعال و یا به طور کامل از ویندوز خود حذف کنید. آموزش حذف OneDrive در ویندوز ۱۰ را در این مقاله از سایت الو رایانه میخوانید…
آموزش غیرفعال کردن OneDrive در ویندوز ۱۰
برای اینکه بتونید وان درایو رو از ویندوز پاک کنید، اول باید غیرفعالش کنید.
به این منظور مراحل زیر رو انجام بدید:
- از گوشه سمت راست دسکتاپ، در نوار نوتیفیکیش روی آیکن OneDrive کلیک کنید؛
- در پنجره باز شده، گزینه Help & Settings و بعد Settings رو انتخاب کنید؛
- در بخش تنظیمات، وارد سربرگ Account شده و گزینه Unlink this PC رو کلیک کنید؛
- مجددا در پیغام ظاهر شده، روی Unlink account برای تایید غیرفعالسازی کلیک کنید؛
- پنجره تنظیمات رو با زدن دکمه OK ببندید؛
آموزش حذف OneDrive در ویندوز ۱۰
- منوی Settings رو باز کنید؛
- روی Apps کلیک کنید؛
- در پنجره Apps & features، برنامه Microsoft OneDrive رو پیدا و انتخاب کنید؛
- روی دکمه Uninstall کلیک کنید؛
- پیغامی ظاهر میشه و اعلام میکنه که برنامه و تنظیماتش از روی ویندوز شما پاک میشه؛
- اگر از حذف OneDrive مطمئن هستید، دکمه Uninstall رو کلیک کنید؛
همچنین میتونید در منوی Start، اپلیکیشن OneDrive رو جستجو و در بخش سمت راست، Uninstall رو انتخاب کنید.
و به این ترتیب Microsoft OneDrive از ویندوز ۱۰ به طور کامل حذف میشه.
مقالههای مرتبط
آموزش اضافه کردن یوزر جدید در ویندوز ۱۰
آموزش ریست کردن اپلیکیشنهای ویندوز ۱۰