
آموزش پرینت چند صفحه در یک برگه A4 در Word

آموزش پرینت چند صفحه در یک برگه A4 در Word
گاهی اوقات صفحاتی که قصد چاپ کردن آنها را داریم، محتویات کمی را شامل میشوند. یا نیاز به چاپ در اندازه کامل ندارند. حتی شاید به علت کمبود یا صرفهجویی در مصرف کاغذ بخواهیم چند صفحه را در یک برگه A4 پرینت بگیریم. خوشبختانه نرم افزار word این قابلیت کارآمد را داراست. یعنی شما به راحتی میتوانید دو، چهار، شش، هشت یا شانزده صفحه را در یک برگه A4 چاپ کنید. از اینرو موضوع مقاله امروز سایت الو رایانه آموزش پرینت چند صفحه در یک برگه A4 در Word میباشد. پس همراه ما باشید…
پرینت چند صفحه در یک برگه A4 در Word
همونطور که در بالا اشاره شد، بسته به نیاز ممکنه قصد چاپ کردن چندین صفحه Word رو در یک برگه A4 داشته باشید. توجه کنید که تعداد این صفحات، هر عددی نمیتونه باشه! به طور مثال نمیتونید سه صفحه رو در یک برگه پرینت کنید. تعداد صفحاتی که میشه در یک برگه A4 چاپ کرد، ۲، ۴، ۶، ۸ و ۱۶ صفحهست.
به این منظور مراحل زیر رو انجام بدید:
- منوی File رو باز کنید؛
- گزینه Print رو انتخاب کنید؛
(برای باز کردن این پنجره میتونید از کلیدهای ترکیبی ctrl + p استفاده کنید)
- لیست Pages Per Sheet رو از انتهای صفحه باز کنید؛
- در لیست باز شده، تعداد صفحاتی که قصد چاپ کردن در یک برگه دارید رو انتخاب کنید؛
- در انتها برای چاپ سند با تنظیمات مشخص شده، روی دکمه Print کلیک کنید.
به همییییییییین سادگی….
مقالههای مرتبط
نحوه ایجاد بوکمارک در نرم افزار Word