الو رایانه
برترین شرکت مشاوره مشکلات کامپیوتری

مشکل ظاهر شدن علامت تعجب زرد بر روی آیکون کانکشن اینترنت

38

مشکل ظاهر شدن علامت تعجب زرد بر روی آیکون کانکشن اینترنت

 

یکی از مشکلاتی که به‌صورت فراوان برای انواع کاربران رایانه‌های شخصی پیش می‌آید، مشکل ظاهر شدن علامت تعجب بر روی آیکون کانکشن اینترنت است، این مشکل می‌تواند دلایل فراوانی داشته باشد، برای رفع مشکل علامت تعجب روی اینترنت شما ابتدا باید از اتصال مودم خود به اینترنت و مودم اطمینان حاصل نمایید.

 

 

 

اگر برای سوالات کامپیوتری و موبایل مشکلی دارید می توانید باشماره تماس

  ۹۰۹۹۰۷۱۰۲۷ یا ۹۰۹۹۰۷۲۸۵۹ از طریق تلفن ثابت

تماس گرفته و با کمک کارشناسان الو رایانه مشکل خود را رفع نمایید.

اگر با تماس از طریق تلفن ثابت مشکلی دارید و یا قصد تماس از تلفن همراه را دارید اینجا کلیک کنید

 

علامت اخطار زرد دلایل مختلفی دارد:

۱-خاموش روشن کردن مودم:

اولین قدم برای رفع مشکل علامت تعجب روی اینترنت خاموش روشن کردن مودم است، این احتمال وجود دارد که بین خط تلفن و مودم شما اختلال یا نویز پیش‌آمده باشد یا اینکه مودم شما به دلیل روشن ماندن بیش‌ازحد قادر به سرویس‌دهی بیشتر نباشد، اگر مشکل شما از مودم باشد، با یک‌بار restart کردن این مشکل حل خواهد شد.

 

 

 

۲-آنتی ویروس و فایروال ویندوز:

بسیاری از آنتی‌ویروس‌ها یا فایروال ویندوز ممکن است به دلیل وجود تروجان یا کرم بر روی سیستم از دسترسی شما به اینترنت جلوگیری کنند، این مشکل بیشتر بر روی آنتی‌ویروس NOD32 به چشم می‌خورد، یک‌بار آنتی‌ویروس خود را به‌صورت کامل پاک و یا آنرا خاموش کنید و مجددا آنرا تست کنید.

 

 

۳-درایور کارت شبکه:

یکی دیگر از دلایلی که می‌تواند باعث ایجاد مشکل علامت تعجب بر روی آیکون اینترنت شود، نصب نبودن یا عدم نصب صحیح درایورهای کارت شبکه است، در آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل ویندوز یعنی ۱۰ درایورها به ‌صورت خودکار نصب می‌شوند، اما اگر از آل درایور و یا درایور پک استفاده کردید و دچار این اختلالات شدید درایور کارت شبکه خود را یکبار بصورت کامل پاک کنین و درایورهای رسمی شرکت سازنده را نصب کنید.

 

 

 

 

۴-استفاده از troubleshootدر ویندوز:

یکی از مواردی که میتواند برای حل این مشکل به شما کمک کند استفاده از گزینه troubleshoot  در ویندوز میباشد به این منظور روی آیکون اینترنت که بر روی آن علامت تعجب قرار دارد کلیک راست کرده و گزینه‌ی troubleshoot problem را بزنید تا ویندوز مشکل شما را بررسی کند.

 

 

 

 

 

۵-آی پی دستی دادن:

اگر کامپیوتر شما عضو یک سازمان است و موارد بالا به شما کمکی نکردند باید به کارت شبکه‌ی خود ای پی دستی بدهید. بر روی آیکون اینترنت که بر روی آن علامت تعجب قرار دارد کلیک راست کرده و گزینه‌ی Open Network and Sharing Center را بزنید.

 

 

 

 پس از باز شدن صفحه از منوی سمت چپ بر روی Change Adapter Setting کلیک کنید.

 

 

 

 در صفحه‌ی بازشده بر روی  گزینه‌ی local area conection کلیک راست کرده و گزینه‌ی Properties را بزنید.

 

 

 

 

 در صفحه‌ی بازشده بر روی IPv4 دو بار کلیک کنید و ای پی و دی ان اس دستی بدهید. توجه داشته باشید که ای پی شما باید در رنج آی پی سازمان شما باشد.

 

 

 

۶-ریست کردن کارت شبکه:

یکی دیگر از مواردی که میتوانند به ما کمک کنند ریست کردن کارت شبکه میباشد.برای این منظور:

روی آیکون اینترنت که بر روی آن علامت تعجب قرار دارد کلیک راست کرده و گزینه‌ی Open Network and Sharing Center را بزنید.

 در صفحه‌ی بازشده بر روی  گزینه‌ی local area conection کلیک راست کرده و گزینه‌ی disable  را انتخاب نمایید و سپس دوباره بر روی آن کلیک راست و اینبار enable را انتخاب نمایید.

 

 

 

 

 

۷-uninstal کردن کارت شبکه:

اگر بازهم موارد بالا نتوانست کمکی به شما کند بهترین کار uninstall کردن کارت شبکه میباشد برای این منظور:

برروی ایکون computer خود کلیک راست کنید و گزینه manage رو بزنین.

 

 

 

در صفحه باز شده وارد device manager بشوید.

 

 

در این صفحه دنبال گزینه ای بگردید به نام network adapters و بر روی آن کلیک کنید

 

 

درصفحه باز شده به دنبال درایور کارت شبکه خودتون بگردید و بر روی آن کلیک راست و uninstal رو بزنین سپس کامپیوتر خود را ریستارت کنید تا درایور آن دوباره نصب شوند

 

 

 

 

درصفحه باز شده به دنبال درایور کارت شبکه خودتون بگردید و بر روی آن کلیک راست و uninstal رو بزنین

سپس کامپیوتر خود را ریستارت کنید تا درایور آن دوباره نصب شوند

 

۸-تعویض ویندوز مجدد:

اگر مراحل بالا کمکی به شما نکردند و شما همچنان مشکل علامت زرد بر روی اینترنت خود دارید یکی از بهترین راه ها تعویض مجدد ویندوز میباشد و شما میتوانید بر حسب نیاز خود نوع ویندوز را انتخاب کرده و آنرا نصب نمایید

 

 

 

۹-مشکل سخت افزار:

اگر همچنان مشکل شما باقی مانده است این مشکل شما میتواند سخت افزاری باشد و شما نیاز به تعویض کارت شبکه سیستم خود دارید.

 

 

 

اگر برای سوالات کامپیوتری و موبایل مشکلی دارید می توانید باشماره تماس

  ۹۰۹۹۰۷۱۰۲۷ یا ۹۰۹۹۰۷۲۸۵۹ از طریق تلفن ثابت

تماس گرفته و با کمک کارشناسان الو رایانه مشکل خود را رفع نمایید.

اگر با تماس از طریق تلفن ثابت مشکلی دارید و یا قصد تماس از تلفن همراه را دارید اینجا کلیک کنید.

 

انتشار با ذکر منبع بلامانع می باشد

written by: alorayaneh

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.