الو رایانه

فعالسازی اینترنت ۴G یا LTE همراه اول – ایرانسل

  • تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • بازدید : 1,712
  • نظرات : بدون ديدگاه
فعالسازی اینترنت ۴G یا LTE همراه اول – ایرانسل

آموزش فعالسازی اینترنت ۴G یا LTE

۴ جی یا LTE  که به نسل چهارم اینترنت همراه ملقب می باشد در سراسر کشور قابل دسترس است. شما میتوانید از اینترنت ۴G در تلفن همراه خود استفاده نمایید. اگر برای فعال سازی ۴G در تلفن همراه خود دچار مشکل شده اید و یا روش فعال کردن LTE  یا  ۴G  در گوشی خود را نمیدانید بهتر است ای آموزش را مطالعه  نمایید.

 

اگر برای سوالات کامپیوتری و موبایل مشکلی دارید می توانید باشماره تماس

  ۹۰۹۹۰۷۱۰۲۷ یا ۹۰۹۹۰۷۲۸۵۹ از طریق تلفن ثابت

تماس گرفته و با کمک کارشناسان الو رایانه مشکل خود را رفع نمایید.

اگر با تماس از طریق تلفن ثابت مشکلی دارید و یا قصد تماس از تلفن همراه را دارید اینجا کلیک کنید.

 

مشکلات کامپیوتری

پیش نیاز ها :

برای اینکه بتوانید از اینترنت نسل چهارم استفاده کنید به یکسری پیش نیاز ها  احتیاج دارید که به شرح زیر می باشد :

. تلفن  همراهی که از  این فناوری پشتیبانی می کند:

اگر تلفن همراه خود را به تازگی تهیه کرده اید نیاز نیست نگران باشید چون اکثر تلفن همراه های امروزی این قابلیت را دارا می باشند. اما اگر تلفن همراه شما فعال نیست باید این قابلیت از روی مشحصات گوشی بررسی شود از از بخش network setting گوشی خود چک کنید که آیا ۴g  دارد یا خیر .

.سیم کارت ۴g :

شما باید سیمکارتی داشته باشید که قابلیت ۴g   داشته باشد. سیم کارت های جدید نیز این قابلیت را دارند اما اگر سیم کارت شما قدیمی می باشد می توانیید به راحتی با مراجعه به امور مشتریکن اپراتور سیم کارت خود را تعویض کرده  و از سیم کارت ۴g  جدید خود به راحتی استفاده کنید.

. پوشش ۴g :

آخرین شرط برای برقرای ارتباط به صورت ۴G  پوشش آن می باشد . اپراتور شما باید در منطقه ای که شما در حال حاظر هستید پوشش داشته باشد . اپراتور ها معمولا در اکثر نقاط کشور سرویس ۴g  را پوشش می دهند اما برای مطمعن شدن می توانید به وبسایت آنها مراجعه و یا با پشتبانی آن تماس بگیرید.

 

مشکلات کامپیوتری

راه اندازی ۴G :

حال وقت آن رسیده که تنظیمات مربوط به فعال سازی را در گوشی خود وارد کنید در این مقاله به فعال سازی روی گوشی های آندروید و آیفون  برای سیم کارت همراه اول را توضیح می دهیم.

راهنمای تنظیم گوشی های با سیستم عامل ios:

  1. به منوی setting بروید .
  2. گزینه Cellular  را انتخاب کنید.
  3. وارد Cellular Data Options  شوید.
  4. وارد Cellular data network شوید.
  5. در قسمت APN باید عبارت مقابل را وارد کنید : mcinet و قسمت های user name  و  password  را خالی بگذارید .

راهنمای تنظیم گوشی هایی که دارای سیستم عامل آندروید می باشند :

۱-به منوی  setting  بروید 

۲-گزینه Mobile Networks  را انتخاب کنید.

۳-وارد Access Point Names   شوید.

۴-گزینه ADD را انتخاب کنید.

۵-یک APN  جدید بسازید.

۶-درقسمت  Name عبارت مقابل را وارد کنید : MCI-Internet

۷-درقسمت APN  :  mcinet را وارد کنید  و سایر قسمت ها را خالی بگذارید .

 حال که تنظیمات مربوط به ۴G  را انجام داده اید نوبت به تست آن می رسد بعد از انجام تنظیمات فوق  باید بنا به مدل گوشی خود به تنظیمات شبکه آن رفته و نوع ارتباط رای روی ۴G   یا LTE   قرار دهید تا تلفن همراه شما بتوانند در صورت در دسترس بودن این سرویس در مکان فعلی شما از آن استفاده کند.

حال بسته به نوع مدل گوشی شما  در بالای صفحه کنار ایکون آنتن شما باید  عبارت  ۴G یا  LTE را مشهاده کنید این بدان معنیست که سرویس روی گوشی مشا فعال شده است و قابل استفاده می باشد و با روشن کرده DATA   گوشی خود می توانید از این سرویس پرسرعت استفاده  کنید.

برای تست سرعت و کیفیت  نیز می توانید از سایت های که برای این منظور تعریف شده است استفاده کنید.

از جمله از این سایت ها می توان به سایت speedtest.net  سرعت دانلود و آپلود و پینگ تایم و کیفیت خط خود را نیز چک کنید.

 

اگر برای سوالات کامپیوتری و موبایل مشکلی دارید می توانید باشماره تماس

  ۹۰۹۹۰۷۱۰۲۷ یا ۹۰۹۹۰۷۲۸۵۹ از طریق تلفن ثابت

تماس گرفته و با کمک کارشناسان الو رایانه مشکل خود را رفع نمایید.

اگر با تماس از طریق تلفن ثابت مشکلی دارید و یا قصد تماس از تلفن همراه را دارید اینجا کلیک کنید.

 

 

 

[تعداد: 3    میانگین: 5/5]
تبلیغات

اگر سوال یا اشکالی در زمینه کامپیوتر یا موبایل دارید از خط ثابت با شماره 9099071027 « الورایانه »
تماس بگیرید. (در صورت وجود اشکال در شماره های 909 اینجا کلیک کنید)

الو رایانه