الو رایانه
برترین شرکت مشاوره مشکلات کامپیوتری

رفع خطاهای گوگل پلی سرویس Google playe service

Google playe service

Google playe service

33

آموزش رفع خطاهای گوگل پلی سرویس Google playe service

با سلام خدمت دوستان عزیز . اگر شما گوشی android  داشته باشید قطعا با برنامه google play store   سروکار داشته اید . این برنامه رسمی معتبرین منبع برای نصب برنامه های اندرویدی می باشد که می توانید از داخل آن هزاران برنامه برای گوشی خود نصب یا استفاده کنید اما گاهی اوقات نیز این برنامه کاربردی دچار ارور هایی می شود که واقعا باعث سردرگمی شما می شود . شرکت الو رایانه در ادامه برای شما یک مقاله تخصصی در این مورد تهیه کرده است . پس با ما همراه باشید :

 

اگر برای سوالات رایانه ای و موبایل مشکلی دارید می توانید باشماره تماس

  ۹۰۹۹۰۷۱۰۲۷ یا ۹۰۹۹۰۷۲۸۵۹ از طریق تلفن ثابت

تماس گرفته و با کمک کارشناسان الو رایانه مشکل خود را رفع نمایید.

اگر با تماس از طریق تلفن ثابت مشکلی دارید و یا قصد تماس از تلفن همراه را دارید اینجا کلیک کنید.

 

رفع خطای Error Processing Purchase DF-BPA-09:
رفع خطای Error Processing Purchase DF-BPA-09:

رفع خطای Error Processing Purchase DF-BPA-09:

این پیغام  معمولا در شرایطی نمایان می‌شود که قصد دانلود یک برنامه خاص را داشته باشید. در این شرایط با تلاش‌های مجدد به منظور دانلود همان اپلیکیشن هم مشکل پیش رویتان رفع نمی‌شود. برای رفع مشکل باید وارد بخش تنظیمات یا Settings دستگاه خود شده و مراحل زیر را دنبال کنید:

حال در لیست موجود به دنبال بخش اپلیکیشن‌ها بگردید. این بخش با عناوینی نظیر Apps یا Application Manager نمایش داده می‌شود.

پس از مراجعه به بخش اپلیکیشن‌ها، سربرگی با عنوان All را انتخاب کنید.

در لیست ارائه شده به دنبال گزینه Google Services Framework باشید و آن را انتخاب نمایید.

پس از یافتن گزینه Google Services Framework و انتخاب آن، گزینه Clear Data را انتخاب کرده و داده‌های این سرویس‌های گوگل را حذف کنید تا مشکل موجود برطرف شود.

اگر با انجام مراحل فوق مشکل مربوط به پیغام در دستگاهتان رفع نشد، توصیه می‌کنیم که از طریق کامپیوتر خود به سایت گوگل پلی استور مراجعه کرده و اپلیکیشن مورد نظر را توسط کامپیوترتان دانلود نموده و سپس در دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. دقت داشته باشید که بدین منظور احتمالا باید قابلیت “Unknown Sources” دستگاه اندرویدی شما فعال باشد.

 

 

 

 

رفع پیغام خطای ۱۹۴ در گوگل پلی google play

پیغام خطای ۱۹۴ هم معمولا زمانی رخ می‌دهد که با هدف دانلود یک اپلیکیشن یا بازی از گوگل پلی استور وارد عمل شوید. برای رفع این ارور یا پیغام خطا مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا وارد بخش تنظیمات یا همان Settings دستگاه اندرویدی خود شوید.

حال به بخش apps دستگاه مراجعه کنید. این بخش ممکن است با عناوینی نظیر Apps، Application Manager یا Applications نمایش داده شود.

حال به تب All مراجعه کرده و در لیست ارائه شده گزینه Google Play Store را یافته و انتخاب کنید.

حال گزینه Force Stop را لمس نمایید.

سپس گزینه Clear Data را انتخاب  تا داده‌های گوگل پلی استور دستگاهتان حذف شوند.

حال باید داده‌های بخش Google Play Services را هم به روش مشابه حذف کنید. بدین منظور پس از انجام مراحل فوق، مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا وارد بخش تنظیمات یا همان Settings دستگاه اندرویدی خود شوید.

حال به بخش apps دستگاه مراجعه کنید. این بخش ممکن است با عناوینی نظیر Apps، Application Manager یا Applications نمایش داده شود.

حال به سربرگ All مراجعه کرده و در لیست ارائه شده گزینه Google Play Services را یافته و انتخاب کنید.

حال گزینه Force Stop را انتخاب کنید.

سپس گزینه Clear Data را انتخاب نمایید تا داده‌های Google Play Services یا سرویس‌های گوگل پلی در دستگاهتان حذف شوند.

اگر با انجام مراحل و موارد فوق پیغام خطای ۱۹۴ یا “Error 194” همچنان توسط گوگل پلی استور ارائه شد از به روز بودن اپلیکیشن گوگل پلی استور دستگاه خود اطمینان حاصل کنید. در صورت نیاز اپلیکیشن گوگل پلی استور دستگاه را به روز رسانی نمایید تا مشکل مورد نظر حل شود.

پیغام “Error rpc:s-5:aec-0” :

پیغام خطای  ذکر شده  در شرایطی ارائه می‌شود که اپلیکیشن گوگل پلی استور قادر به بازیابی اطلاعات از سرور اصلی خود نباشد. به منظور رفع این مشکل مراحل زیر را انجام دهید:

وارد بخش تنظیمات یا همان Settings دستگاه اندرویدی خود شوید.

حال به بخش اپلیکیشن‌های دستگاه مراجعه کنید. این بخش ممکن است با عناوینی نظیر Apps، Application Manager یا Applications نمایش داده شود.

حال به تب All مراجعه کرده و در لیست ارائه شده گزینه Google Play Store را پیدا کرده و لمس  کنید.

گزینه Clear Cache را لمس کرده و حافظه کش(یا پنهان) اپلیکیشن گوگل پلی استور خود را حذف کنید.

حال گزینه Uninstall Updates را انتخاب نمایید و به روز رسانی‌های پیشین اپلیکیشن گوگل پلی استور را هم حذف کنید.

دوباره به بخش  Applications  بروید .

گزینه Google Services Framework را یافته و انتخاب نمایید.

با انتخاب گزینه Clear Cache حافظه پنهان مرتبط با Google Services Framework را هم حذف نمایید.

مجددا به بخش اپلیکیشن‌های دستگاه مراجعه کنید.

اینبار گزینه با عنوان Download Manager را انتخاب کرده و سپس گزینه Clear Cache را انتخاب کنید تا محتوای حافظه کش دانلود منیجر دستگاهتان هم حذف شود.

بنابراین به منظور حل یا رفع پیغام خطای “Error rpc:s-5:aec-0” در گوگل پلی استور، حافظه کش سه بخش از دستگاه با نام‌های Google Play Store، Google Services Framework و Download Manager را حذف کردیم. این عمل به احتمال زیاد مشکل ایجاد شده را رفع می‌کند.

خب تا اینجای کار با ارور هایی سرو کار داشتیم که از داخل اندروید قابل حل بود  در مرحله بعد اروری را معرفی می کنیم که از داخل خود سیستم عامل قابل حل نیست .

 

 

رفع خطای ۴۹۸ در گوگل پلی Google play :

پیغام خطای ۴۹۸ یا “Error 498” تحت شرایطی در موبایل نمایش داده می‌شود که در فرآیند دانلود appاز طریق این بخش گوگل پلی استور اختلال ایجاد شود. به منظور این مشکل به موارد زیر دقت داشته باشید:

 

رفع خطای 498 در گوگل پلی Google play :
رفع خطای ۴۹۸ در گوگل پلی Google play :

در ابتدا مطمئن شوید که حافظه کش (Cache) دستگاهتان پر نشده باشد. در صورت پر بودن حافظه کش دستگاه ممکن است با پیغام خطای ۴۹۸ یا “Error 498” مواجه شوید. بنابراین در قدم اول سعی کنید که حافظه کش دستگاه را تا حد امکان پاک‌سازی نمایید. حال دستگاه اندرویدی خود را ریستارت کرده , وارد ریکاوری مد (Recovery Mode) آن شوید. دقت داشته باشید که شیوه مراجعه به بخش ریکاوری در دستگاه‌های اندرویدی متفاوت است، چنانچه در رابطه با این موضوع و نحوه ورود به بخش ریکاوری مد در دستگاه خود سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های ضمیمه شده با الو رایانه کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

پس از اینکه به بخش ریکاوری مد دستگاه مراجعه کردید، گزینه Wipe cache partition را انتخاب کنید تا حافظه کش دستگاه شما به کلی حذف شود. با انجام این عمل احتمالا ارور یا پیغام خطای ۴۹۸ یا “Error 498” دیگر در گوگل پلی استور ارائه نخواهد شد.

و در آخر ارور هایی وجود دارند که متاسفانه فقط با RESET FACTORY  کردن گوشی قابل حل می باشند .

 

 

اگر برای سوالات رایانه ای و موبایل مشکلی دارید می توانید باشماره تماس

  ۹۰۹۹۰۷۱۰۲۷ یا ۹۰۹۹۰۷۲۸۵۹ از طریق تلفن ثابت

تماس گرفته و با کمک کارشناسان الو رایانه مشکل خود را رفع نمایید.

اگر با تماس از طریق تلفن ثابت مشکلی دارید و یا قصد تماس از تلفن همراه را دارید اینجا کلیک کنید.

انتشار با ذکر منبع بلامانع می باشد

written by: alorayaneh

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.